יועץ עסקי

 
יועץ עסקי הוא כל אדם שעוסק במתן ייעוץ, קביעת מדיניות וליווי של פעולות עסקיות שונות. יועץ עסקי הוא אדם שמעביר ייעוץ שישפר או ישביח את העסק או החברה אליה הוא נקרא על מנת לבצע שיפורים משמעותיים. יועץ עסקי הוא אדם שיש לו תארים בתחום הכלכלה וניהול עסקים, רק אדם שיש לו תארים כאלה ולמד את הייעוץ העסקי. שירות מענה אנושי יוכל לסייע לעסקים שונים בהתייעלות שלהם.  יש הרבה תחומים של עסקים הדורשים התערבו של יועץ עסקי כמו למשל עסקים קטנים, בינוניים וקטנים, וגם בתעשיית ההי טק. יש עסקים רבים שמקבלים ייעוץ עסקי במשך הרבה חודשים, הייעוץ יכול להיות טוב אבל בהרבה מקרים היועץ העסק עוזב והעסק יכול פשוט לקרוס..

ייעוץ עסקי – תהליך שעולה לא מעט כסף

הרבה עסקים אינם מוכנים לוותר על יועץ עסקי מוצלח שיעזור להם לנהל את העסק שלהם. על ההוצאה הזאת שהיא אינה נמוכה אגב, אנשי עסקים אינם מוכנים לוותר. יש לבצע אבחון נכון של העסק על מנת לדעת אם הייעוץ העסקי יעבוד.  תמיד ניתן להתרשם מהיועץ או החברה ולבקש שמות של לקוחות שהם עזרו להם בהבראה או בבנייה נכונה של העסק שלהם. על סמך המידע הזה, תמיד ניתן לראות אם אכן היועץ העסקי הצליח במשימתו. היועץ העסקי הוא אדם שתחומו הוא כלכלה, או שלמד תחומים כמו  מנהל עסקים, פסיכולוגיה, התנהגות ארגונית ועוד. יועץ ארגוני חייב שיהיה לו תואר במועצה להשכלה גבוהה ושיהיה לו ניסיון של שלוש שנים בניהול עסק או במתן ייעוץ עסקי כשמחצית מתקופת הניסיון הוא עבר בארץ.

ייעוץ עסקי הוא פרויקט מורכב

הדמות של יועץ עסקי יכולה להצטייר באופן שונה להרבה בעלי עסקים. אם אתה בעל חברה או עסק, יש סיכוי שתדמיין אדם ייצוגי שיש לו כושר שכנוע ויכול להצביע על הרבה כשלים ובעיות בעסק שלך. תהליך הייעוץ העסקי הינו פרויקט מורכב שדורש חוץ מניתוח מצב נכון יצירתיות, רגישות ,הבנה בפתרון בעיות, כושר מנהיגות ושיתוף מעולה עם בעלי העסקים השונים.  יש למצוא את היועץ העסקי המוצלח על סמך המלצות של קולגות על מנת להיות בטוחים כ אנו על הדרך הנכונה של הבראת העסק.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מענה אנושי לעסקים